Ogłoszenia o zamówieniach rok 2013

Wyjaśnienie i zmiana SIWZ, przedmiot zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

Sztutowo, 2013-01-09

 UZ.2710.01.2013 

Wyjaśnienie i zmiana treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

 

  1. Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęły w dniu 09.01.2013r., zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) przekazujemy treść pytań wraz z wyjaśnieniami:

 

Pytanie 1

Czy dodatkowo odebrane odpady, o których mowa w pkt III ppkt 5) będą dodatkowo  płatne?

Odpowiedź

Zamawiający informuje, że dodatkowo zebrane odpady nie będą dodatkowo płatne.

 

Pytanie 2

Proszę o wyjaśnienie czy nie nastąpiło błędne wyliczenie ilości m3 odpadów wymienionych w pkt III ppkt 5), gdyż po zsumowaniu ilość odpadów podana w pkt III ppkt 1), 2), 3) wynosi 1406,8 m3 oraz dodatkowo 150 m3 odpadów segregowanych?

Odpowiedź

Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ podając prawidłową przewidywaną ilość odpadów.

 

Pytanie 3

Czy do wyliczenia ceny ofertowej należy brać pod uwagę ilość odpadów wymienioną pod pkt III ppkt 5) czyli 2041,08 m3 plus 150 m3 odebranych selektywnie czy też faktyczną ilość wynikającą z zsumowania odpadów z pkt III ppkt 1), 2), 3) czyli 1.406,8 m3 plus dodatkowo 150 m3 odebranych selektywnie.

Odpowiedź

Do wyliczenia ilości odpadów należy brać pod uwagę ilość określoną w rozdz. III pkt 5.

 

  1. Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zmienia treść SIWZ, w następujący sposób:

1)       W rozdz. III pkt  5. Otrzymuje brzmienie:

Razem przewidywana ilość odpadów 1791,08 m 3 + 100 m3 odebranych selektywnie

2)       W rozdz. XIV pkt. 14 otrzymuje brzmienie:

Opakowanie/koperta zawierające ofertę powinno być opisane następująco:

Adresat: 

Wójt Gminy Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

„Zamówienie UZ.2710.01.2013 ”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT    tj. 14.01.2013. godz. 1115

 

3)       W rozdz. XV. pkt 1 i 2 Miejsce oraz termin składania  i otwarcia ofert  zmienia się termin składania ofert na 14.01.2013 r. do godz. 1100 oraz termin otwarcia ofert na 14.01.2013 r. godz. 1115

 

Wójt Gminy

Stanisław Kochanowski

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. ds. kultury fizycznej promocji gminy oraz zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 stycznia 2013 14:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 657
09 stycznia 2013 14:30 (Aldona Godek) - Zmiana danych dokumentu.
09 stycznia 2013 14:21 (Aldona Godek) - Zmiana danych dokumentu.
09 stycznia 2013 14:21 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.