Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty rok 2013

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA, przedmiot zamówienia „Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 roku”

Sztutowo 2013-05-29

UZ.2710.13.2013

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr UZ.2710.13.2012 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia „Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 roku

Wójt Gminy Sztutowo, działając na podstawie art. 93 ust. 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 r. Dz. U. Nr 113 poz. 759  ze zmianami) niniejszym zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 rokuprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

UZASADNIENIE

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na wykonanie robót budowlanych.

W niniejszym postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Wykonawca Maciej Tylus Sport Akademy, Grzebień 51, 97-500 Radomsko, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie przedłożył opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt. IX.2.c) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zgodnie z zapisami art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany był przedłożyć m.in. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wobec braku takiego dokumentu w złożonej ofercie Zamawiający, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę pismem z dnia 20.05.2013r. do uzupełnienia oferty. Wykonawca w odpowiedzi przesłanej 24.05.2013 r. uzupełnił dokument, lecz nie potwierdza on spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tj. 17.05.2013 r.

Wykonawca Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Pomorskiego, ul. Litewska 2, 80-719 Gdańsk, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie przedłożył wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu usług, dat wykonania i odbiorców, o którym mowa w pkt. IX.2.b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zgodnie z zapisami art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany był przedłożyć m.in. wykaz wykonanych usług. Wobec błędów w wykazie wykonanych usług załączonym do oferty Zamawiający, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę pismem z dnia 20.05.2013r. do uzupełnienia oferty. Wykonawca w odpowiedzi przesłanej 22.05.2013 r. nie uzupełnił przedmiotowego dokumentu.

Wobec powyższego w niniejszym postępowaniu zgodnie z zapisami art. 24 ust. 4 ustawy Pzp, oferty wykonawców wykluczonych uznaje się za odrzucone.

Ponowne ogłoszenie zamówieniu na zadanie „Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 roku” nastąpi w dniu 03.06.2013 r.

 

Wójt Gminy

Stanisław Kochanowski

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-05-29
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 maja 2013 13:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 730
29 maja 2013 13:45 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.