Ogłoszenie o zamówieniach rok 2014

Zmiana treści SIWZ, przedmiot zamówienia: II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo

Sztutowo 2014-07-25

UZ.2710.13.2014

 

 

Zmiana treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo

 

Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zmienia treść SIWZ, w następujący sposób:

 

1)       W Pkt. III ppkt. 2. Opis przedmiotu zamówieniaotrzymuje brzmienie:

 

Część I obejmuje przebudowę i remont budynku ogólnoużytkowego oraz przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na świetlicę środowiskową, na działce nr 324/4 w m. Kąty Rybackie, gm. Sztutowo

 

Przedmiotowa inwestycja w budynku ogólnoużytkowym polega na:

  • Wykonaniu remontu klatki schodowej wewnętrznej;
  • Wykonaniu przebudowy schodów zewnętrznych do piwnicy;
  • Wykonaniu remontu dachu;
  • Wykonanie remontu instalacji c. o.

Powyższy zakres inwestycji niesie za sobą wykonanie następujących robót budowlanych:

- Roboty rozbiórkowe:

Odbicie słabych tynków

Poszerzenie niektórych otworów drzwiowych z dostosowaniem szerokości do obecnych wymagań;

Demontaż istniejących  okładzin z posadzek;

Demontaż uszkodzonych fragmentów podłogi;

Wyburzenie schodów zewnętrznych do piwnicy wraz z murkami oporowymi;

Rozbiórka schodów wewnętrznych;

Roboty murarskie: Przemurowanie muru oporowego cegłą klinkierową ponad poziomem terenu;

- Roboty konstrukcyjne:

Wykonanie nowych schodów zewnętrznych do piwnicy;

Wykonanie nowego muru oporowego do piwnicy;

Wykonanie nowych schodów drewnianych prowadzących z parteru na poddasze z dostosowaniem do warunków technicznych;Wzmocnienie oraz wymiana uszkodzonej konstrukcji więźby dachowej w 30%; 

- Roboty tynkarskie i okładzinowe:

Wykonanie tynków cementowych na ścianach muru oporowego;

Wykonanie tynków suchych z płyt gipsowo – kartonowych na sufitach poddasza;

Uzupełnienie tynków cementowo – wapiennych;

Wykonanie gładzi gipsowych na starych tynkach ścian i sufitów;

Wypełnienie bruzd i ubytków w ścianach;

- Roboty posadzkarskie i wykładzinowe:

Wykonanie podkładów samopoziomujących pod posadzki;

Wykonanie nowych posadzek cementowych w poziomie parteru i poddasza na klatce schodowej;

Wykonanie konstrukcji podestów z płyt OSB na legarach drewnianych lub na istniejącej posadzce z desek;

Wykonanie posadzek z płytek gresowych;

- Roboty w zakresie stolarki drzwiowej: Dostosowanie i wymiana stolarki do nowych wymagań funkcjonalnych;

- Roboty instalacyjne: Wymiana instalacji c. o.


Wykonawca powinien uwzględnić również następujące koszty:

- robót związanych z rozebraniem i odtworzeniem obudów okien piwnicznych,

- rusztowań do ścian ponad 4 m.,

- izolacji posadzek w piwnicy z papy termozgrzewalnej,

- izolacji ciągu komunikacyjnego wg projektu przekrój C,

- cokolików w korytarzu,

- odtworzenia instalacji odgromowej,

- prac demontażowych i odtworzeniowych na skosach i sufitach,

- zaworów termostatycznych z głowicami i zaworów powrotnych w instalacji c. o.,

- robót ziemnych i szalowania wykopów w kanalizacji sanitarnej.

 

Inwestycja dotycząca budynku świetlicy środowiskowej polega na wykonaniu następujących zmian i adaptacji:

-       Układ funkcjonalny – zmiana funkcji parteru budynku z funkcji magazynowo gospodarczej na świetlicę środowiskową. Garaż w części parterowej pozostaje bez zmian. Zmiana podziałów wewnętrznych części parterowej.

-       Konstrukcja budynku pozostaje bez zmian, oprócz konstrukcji dachu części parterowej.

-       Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Nowe otwory okienne i drzwiowe wymagają osadzenia nowych nadproży.

-       Według opinii technicznej konieczne jest wzmocnienie zbrojeniem ścian budynku;

-       Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych po przez wykonanie pochylni na zewnątrz budynku;

-       Wykonanie docieplenia budynku metodą lekką- mokrą;

-       Wykonanie nowych instalacji w budynku: c.o, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej;

-       Wykonanie wykończenia wnętrz.

-       Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku;

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek ogólnoużytkowy- określają: 

1)       Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ

2)       Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ

3)       Przedmiar Robót  stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek świetlicy środowiskowej- określają:

4)       Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ

5)       Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ

6)       Przedmiar Robót  stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ

 

2)       W pkt XIV ppkt. 14 otrzymuje brzmienie:

Opakowanie/koperta zawierające ofertę powinno być opisane następująco:

Adresat:                                                                             Wójt Gminy Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

„Zamówienie UZ.2710.13.2014 ”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT tj. 31.07.2014. godz. 1115

                                                                                                                                           

3)       W pkt. XV. 1 i 2 Miejsce oraz termin składania  i otwarcia ofert  zmienia się termin składania ofert na 31.07.2014 r. do godz. 1100 oraz termin otwarcia ofert na 31.07.2014 r. godz. 1115

 

4)       Załącznik Nr 14 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

 

 

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

 

  1. Dane dotyczące wykonawcy/ów

 

Nazwa:   ............................................................................................................................................................

Siedziba: ........................................................................................................................................................  

Adres poczty elektronicznej:           ...............................................................................

Numer telefonu: .......................................              Numer faksu   .............................................

Numer REGON    .........................................      Numer NIP:     .............................................

 

  1. Dane dotyczące zamawiającego

 

Gmina Sztutowo ul. Gdańska 55, 82-110  Sztutowo

 

  1. Zobowiązania wykonawcy

 

Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym Nr sprawy: UZ.2710.13.2014, przedmiot zamówienia:
II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo
oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę ryczałtową:

 

Część I: *

Cena ryczałtowa brutto................................................................zł.

Słownie:..........................................................................................................................................................zł.

Cena ryczałtowa netto ……………………………………………………………………zł.

Słownie:..........................................................................................................................................................zł.

Podatek VAT (……….%) w wysokości ……………………… zł.

Słownie:..........................................................................................................................................................zł.

 

Część II: *

Cena ryczałtowa brutto................................................................zł.

Słownie:..........................................................................................................................................................zł.

Cena ryczałtowa netto ……………………………………………………………………zł.

Słownie:..........................................................................................................................................................zł.

Podatek VAT (……….%) w wysokości ……………………… zł.

Słownie:..........................................................................................................................................................zł.

 

 

      -----------------------------------------

         Podpisy osób uprawnionych

       do reprezentowania wykonawcy

str.1/2

 

 

 

 4. Oświadczamy, że wykonamy zamówienie publiczne w terminie do 28 listopada 2014 r.

 5. Osoba/osoby wyznaczona/e do kontaktów z Zamawiającym

 

......................................................................    tel. ………………………., faks .............................................

 6.  Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

 

....................................................................... tel. ……..........................., faks..........................................

 7.      Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Oświadczamy, że:

1)      Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.

2)      Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3)      Załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń.

4)      Zobowiązujemy się, w przypadku uznania naszej oferty za najkorzystniejszą i przyznania nam zamówienia do:

-       podpisania umowy w formie zgodnej z Załącznikiem Nr 15 lub 16 w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

-       wpłacenia/wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto, podanej w niniejszym formularzu ofertowym.

5)      Podwykonawcom zamierzamy powierzyć wykonanie niżej wymienionych części zamówienia:

a)                    …………………………………………………………….…..

b)                   …………………………………………………………….……

c)                    ……………….………………………………………….…….

 8.      Załącznikami do niniejszej oferty są:

 

a) …………………………………………………………………………………………

b) …………………………………………………………………………………………

c) …………………………………………………………………………………………

d) …………………………………………………………………………………………

e) …………………………………………………………………………………………

 

 

Oferta została złożona na …....................... ponumerowanych stronach.

 

 

 

            _______________                                                                  ______________________________

                 Data                                                                                  Podpisy osób uprawnionych

                                                                                                       do reprezentowania wykonawcy

                         

*  Wykonawca wypełnia tą cześć na, którą składa ofertę

 

 

str. 2/2

 

 Z up. Wójta Gminy

Reanata Głąb

Sekretarz Gminy

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-07-25
Dokument wytworzony przez: Referat gospodarki nieruchomościami zagospodarowania przestrzennego inwestycji komunalnych remontów oraz drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Godek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2014 10:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 828
25 lipca 2014 10:47 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)