Sztutowo 2014-07-25
UZ.2710.13.2014
Zmiana treści
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo
Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zmienia treść SIWZ, w następujący sposób:
1) W Pkt. III ppkt. 2. Opis przedmiotu zamówieniaotrzymuje brzmienie:
Część I obejmuje przebudowę i remont budynku ogólnoużytkowego oraz przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na świetlicę środowiskową, na działce nr 324/4 w m. Kąty Rybackie, gm. Sztutowo
Przedmiotowa inwestycja w budynku ogólnoużytkowym polega na:
Powyższy zakres inwestycji niesie za sobą wykonanie następujących robót budowlanych:
- Roboty rozbiórkowe:
Odbicie słabych tynków
Poszerzenie niektórych otworów drzwiowych z dostosowaniem szerokości do obecnych wymagań;
Demontaż istniejących okładzin z posadzek;
Demontaż uszkodzonych fragmentów podłogi;
Wyburzenie schodów zewnętrznych do piwnicy wraz z murkami oporowymi;
Rozbiórka schodów wewnętrznych;
Roboty murarskie: Przemurowanie muru oporowego cegłą klinkierową ponad poziomem terenu;
- Roboty konstrukcyjne:
Wykonanie nowych schodów zewnętrznych do piwnicy;
Wykonanie nowego muru oporowego do piwnicy;
Wykonanie nowych schodów drewnianych prowadzących z parteru na poddasze z dostosowaniem do warunków technicznych;Wzmocnienie oraz wymiana uszkodzonej konstrukcji więźby dachowej w 30%;
- Roboty tynkarskie i okładzinowe:
Wykonanie tynków cementowych na ścianach muru oporowego;
Wykonanie tynków suchych z płyt gipsowo – kartonowych na sufitach poddasza;
Uzupełnienie tynków cementowo – wapiennych;
Wykonanie gładzi gipsowych na starych tynkach ścian i sufitów;
Wypełnienie bruzd i ubytków w ścianach;
- Roboty posadzkarskie i wykładzinowe:
Wykonanie podkładów samopoziomujących pod posadzki;
Wykonanie nowych posadzek cementowych w poziomie parteru i poddasza na klatce schodowej;
Wykonanie konstrukcji podestów z płyt OSB na legarach drewnianych lub na istniejącej posadzce z desek;
Wykonanie posadzek z płytek gresowych;
- Roboty w zakresie stolarki drzwiowej: Dostosowanie i wymiana stolarki do nowych wymagań funkcjonalnych;
- Roboty instalacyjne: Wymiana instalacji c. o.
Wykonawca powinien uwzględnić również następujące koszty:
- robót związanych z rozebraniem i odtworzeniem obudów okien piwnicznych,
- rusztowań do ścian ponad 4 m.,
- izolacji posadzek w piwnicy z papy termozgrzewalnej,
- izolacji ciągu komunikacyjnego wg projektu przekrój C,
- cokolików w korytarzu,
- odtworzenia instalacji odgromowej,
- prac demontażowych i odtworzeniowych na skosach i sufitach,
- zaworów termostatycznych z głowicami i zaworów powrotnych w instalacji c. o.,
- robót ziemnych i szalowania wykopów w kanalizacji sanitarnej.
Inwestycja dotycząca budynku świetlicy środowiskowej polega na wykonaniu następujących zmian i adaptacji:
- Układ funkcjonalny – zmiana funkcji parteru budynku z funkcji magazynowo gospodarczej na świetlicę środowiskową. Garaż w części parterowej pozostaje bez zmian. Zmiana podziałów wewnętrznych części parterowej.
- Konstrukcja budynku pozostaje bez zmian, oprócz konstrukcji dachu części parterowej.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Nowe otwory okienne i drzwiowe wymagają osadzenia nowych nadproży.
- Według opinii technicznej konieczne jest wzmocnienie zbrojeniem ścian budynku;
- Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych po przez wykonanie pochylni na zewnątrz budynku;
- Wykonanie docieplenia budynku metodą lekką- mokrą;
- Wykonanie nowych instalacji w budynku: c.o, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej;
- Wykonanie wykończenia wnętrz.
- Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek ogólnoużytkowy- określają:
1) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ
3) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek świetlicy środowiskowej- określają:
4) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ
6) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ
2) W pkt XIV ppkt. 14 otrzymuje brzmienie:
Opakowanie/koperta zawierające ofertę powinno być opisane następująco:
Adresat: Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
„Zamówienie UZ.2710.13.2014 ”
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT tj. 31.07.2014. godz. 1115
3) W pkt. XV. 1 i 2 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert zmienia się termin składania ofert na 31.07.2014 r. do godz. 1100 oraz termin otwarcia ofert na 31.07.2014 r. godz. 1115
4) Załącznik Nr 14 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
Nazwa: ............................................................................................................................................................
Siedziba: ........................................................................................................................................................
Adres poczty elektronicznej: ...............................................................................
Numer telefonu: ....................................... Numer faksu .............................................
Numer REGON ......................................... Numer NIP: .............................................
Gmina Sztutowo ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym Nr sprawy: UZ.2710.13.2014, przedmiot zamówienia:
II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę ryczałtową:
Część I: *
Cena ryczałtowa brutto................................................................zł.
Słownie:..........................................................................................................................................................zł.
Cena ryczałtowa netto ……………………………………………………………………zł.
Słownie:..........................................................................................................................................................zł.
Podatek VAT (……….%) w wysokości ……………………… zł.
Słownie:..........................................................................................................................................................zł.
Część II: *
Cena ryczałtowa brutto................................................................zł.
Słownie:..........................................................................................................................................................zł.
Cena ryczałtowa netto ……………………………………………………………………zł.
Słownie:..........................................................................................................................................................zł.
Podatek VAT (……….%) w wysokości ……………………… zł.
Słownie:..........................................................................................................................................................zł.
-----------------------------------------
Podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania wykonawcy
str.1/2
4. Oświadczamy, że wykonamy zamówienie publiczne w terminie do 28 listopada 2014 r.
5. Osoba/osoby wyznaczona/e do kontaktów z Zamawiającym
...................................................................... tel. ………………………., faks .............................................
6. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
....................................................................... tel. ……..........................., faks..........................................
7. Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oświadczamy, że:
1) Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.
2) Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń.
4) Zobowiązujemy się, w przypadku uznania naszej oferty za najkorzystniejszą i przyznania nam zamówienia do:
- podpisania umowy w formie zgodnej z Załącznikiem Nr 15 lub 16 w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- wpłacenia/wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto, podanej w niniejszym formularzu ofertowym.
5) Podwykonawcom zamierzamy powierzyć wykonanie niżej wymienionych części zamówienia:
a) …………………………………………………………….…..
b) …………………………………………………………….……
c) ……………….………………………………………….…….
8. Załącznikami do niniejszej oferty są:
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………
d) …………………………………………………………………………………………
e) …………………………………………………………………………………………
Oferta została złożona na …....................... ponumerowanych stronach.
_______________ ______________________________
Data Podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania wykonawcy
* Wykonawca wypełnia tą cześć na, którą składa ofertę
str. 2/2
Z up. Wójta Gminy
Reanata Głąb
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie