Sztutowo 2014-07-25
UZ.2710.11.2014
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Sztutowo: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sztutowo na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 162565 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sztutowo na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2014/2015 dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Sztutowo.
1. Zamówienie przewiduje przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) w okresie roku szkolnego w dni nauki szkolnej.
2. Transport odbywał się będzie na terenie Gminy Sztutowo trasami i w godzinach uzgodnionymi z Dyrektorami placówek oświatowych.
Planowany rozkład odjazdów:
Autobus nr 1 |
Autobus nr 2 |
Autobus nr 3 |
Kurs l |
Kurs l |
Kurs l |
6.45 - Grochowo Pierwsze |
6.50 - Łaszka (przy rzece) |
7.15- Skowronki |
6.47 - Grochowo Pierwsze (za przystankiem przy drodze) |
6.59 - Łaszka (przystanek) |
7.17 - Kąty Rybackie (Marynarze) |
7.02 - Łaszka(za sklepem) |
7.20- Kąty Rybackie |
|
6.55 - Groszkowo Osada (na wale) |
7.03 - Łaszka (przed mostkiem) |
(restauracja Nad Zalewem) |
6.58 - Groszkowo Osada |
7.10 - przedszkole |
7.22 - Kąty Rybackie |
7.00 - Groszkowo (przystanek) |
7.15 - szkoła |
(zatoczka za Górnikiem) |
7.02 - Groszkowo (szkoła) |
|
7.24 - Kąty Rybackie (Port) |
7.04 - Płonina |
|
7.26 - Kąty Rybackie (krzyż) |
7.14 - przedszkole |
|
7.28 - Kąty Rybackie (Janosikówka) |
7.18 - szkoła |
Kurs II |
7.33 - przedszkole |
|
7.25 – ul. Sztutowska Kępa 7.30 –Grochowo Drugie |
7.36 - szkoła |
Kurs II |
7.40 - Kobyla Kępa (skrzyżowanie) |
|
7.25 - Grochowo Trzecie |
7.42 - Kobyla Kępa |
|
7.40 - ul. Przemysłowa |
7.43 - Kobyla Kępa (pompa) |
|
7.50 – szkoła 7.55 – przedszkole |
7.45 - przedszkole 7.50 – szkoła |
|
3. Godziny odwozów wraz z wykazem miejscowości, do których należy odwieźć dzieci:
Godz. 1245
- Kąty Rybackie
- Grochowo Trzecie – Łaszka – Płonina – Groszkowo
Godz. 1350
- Kąty Rybackie - Kobyla Kępa – Grochowo Drugie
- Łaszka – Płonina – Groszkowo- Groszkowo Osada- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
Godz. 1440
- Kąty Rybackie-Skowronki , Kobyla Kępa, Grochowo Drugie, Sztutowo- ul. Przemysłowa
- Łaszka – Płonina – Groszkowo- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
Godz. 1535
- Kąty Rybackie- Kobyla Kępa- Grochowo Drugie- Sztutowo, ul. Przemysłowa
- Łaszka- Płonina- Groszkowo- Groszkowo Osada- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
Godz. 1700- odwóz jeden dzień w tygodniu
- Kąty Rybackie- Kobyla Kępa- Grochowo Drugie- Sztutowo, ul. Przemysłowa
- Łaszka- Płonina- Groszkowo- Groszkowo Osada- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
6. Określenie liczby biletów na dany miesiąc, dokonywane będzie w zamówieniu miesięcznym składanym do 25-tego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi. W przypadku braku odrębnego zamówienia na dany miesiąc, obowiązywać będzie wielkość zamówienia z miesiąca poprzedniego.
7. Ilość dowożonych uczniów w okresie roku szkolnego może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
8. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych.
9. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc.
10. Opiekę nad dziećmi w autobusie podczas dowozów zagwarantuje Zamawiający zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11. Wykonawca zabezpieczy bezpłatny przejazd opiekunom.
12. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne opłacone polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne pozytywne badania techniczne.
13. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
14. Przewozy muszą być dokonane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
15. Szacunkowa liczba uczniów wynosi: 215
Miejscowość |
Zespół Szkół |
Przedszkole |
RAZEM |
Sztutowo ul. Przemysłowa |
8 |
1 |
9 |
Kąty Rybackie |
52 |
11 |
63 |
Kąty Rybackie - Skowronki |
1 |
1 |
2 |
Kobyla Kępa |
11 |
2 |
13 |
Łaszka |
29 |
9 |
38 |
Płonina |
2 |
1 |
3 |
Groszkowo |
6 |
0 |
6 |
Grochowo Pierwsze |
15 |
5 |
20 |
Grochowo Drugie |
8 |
1 |
9 |
Grochowo Trzecie |
37 |
10 |
47 |
Groszkowo Osada |
5 |
0 |
5 |
RAZEM |
174 |
41 |
215 |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 z podaniem tytułu wpłaty: wadium, nr sprawy UZ.271.11.2014. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej (wadium), dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, 2) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych 3) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach: a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem warunków typowych dla miejsca wykonywania zamówienia, b) działania siły wyższej, c) przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, d) skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej, e) zmiany w szkolnym planie nauczania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip_sztutowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Wójta Gminy
Renata Głąb
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie