Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty rok 2014

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedmiot zamówienia: Modernizacja drogi rolniczej dz. nr 28 w Płoninie, Gmina Sztutowo

Sztutowo 2014-08-18

UZ.2710.14.2014

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia - przedmiot zamówienia: Modernizacja drogi rolniczej dz. nr 28 w Płoninie, Gmina Sztutowo

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) Wójt Gminy Sztutowo zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu:

 

Jako najkorzystniejszą wybrano:

 

Ofertę nr 2 złożoną przez: PPH Mariola i Janusz Szalczewscy Spółka Jawna, ul. Żuławska 19, 82-100 Kmiecin

 

Cena ofertowa wynosi:  250.000,00 zł. brutto.

 

Uzasadnienie: Najkorzystniejsza oferta cenowa

 

Umowa w sprawie powyższego zamówienia publicznego w myśl art. 94 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych, może być zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty.

Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy:

W postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert.

Streszczenie oceny i porównania ofert:

 

 

Numer

oferty

 

Nazwa oferenta

Liczba pkt w kryterium

cena

 

Razem

1.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe TUGA  Sp. z o. o.

ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański

83,49+83,49+83,49

250,47

2

PPH Mariola i Janusz Szalczewscy Spółka Jawna

ul. Żuławska 19, 82-100 Kmiecin

100+100+100

300

 

Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej na zasadach określonych w dziale VI ,,Środki ochrony prawnej" ustawy Prawo zamówień publicznych.

Proszę o potwierdzenie faksem faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia (fax 55 247 83 96).

 

 Z up. Wójta Gminy

Renata Głab

Sekretarz Gminy

 

    __________________________

            (podpis Zamawiającego)

 

Otrzymują:

  1. Wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu.
  2. Strona internetowa UG i tablica ogłoszeń
  3. a/a

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-08-18
Dokument wytworzony przez: Referat gospodarki nieruchomościami zagospodarowania przestrzennego inwestycji komunalnych remontów oraz drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Godek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 sierpnia 2014 15:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 647
18 sierpnia 2014 15:00 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)