ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą Budowa Zespołu Elektrowni Wiatrowych
MR.7624-6/07 Sztutowo 2007-07-06
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY SZTUTOWO
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98 , poz. 1071 ze zmianami) oraz w związku z art. 46a ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 ze zmianami)
zawiadamiam,
że w dniu 27.06.2007 r. na wniosek: ALFAWIND Sp. z o. o, ul. Grunwaldzka 212, 80-266 Gdańsk zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji polegającej na budowie zespołu elektrowni wiatrowych „Grochowo” składającego się z 21 siłowni wiatrowych typu E – 82 produkcji firmy ENERCON o mocy 3.0 MW każda wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci: dróg dojazdowych, sieci uzbrojenia terenu tj. linii kablowych średniego napięcia (SN), linii technicznej oraz stacji GPZ – 30/110kv w obrębie miejscowości Groszkowo i Sztutowo, gmina Sztutowo. Niniejsze przedsięwzięcie realizowane będzie na działkach nr: 8; 12/1; 12/2; 12/3; 12/4; 13; 15/56; 15/57; 16; 23; 25/10; 25/11; 26; 27/1; 27/2; 27/3; 30/65; 30/66; 31; 32; 33/3; 33/4; 33/5; 33/6; 34; 38/19; 38/20; 38/21; 38/22; 38/23; 38/24; 39; 52; 124; 688; 689/13; 690; 691; 692; 718/15; 720/2; 717/2; 722/2 położonych w obrębie Groszkowa, gmina Sztutowo oraz na działkach nr: 689/12; 718/13; 722/1; 717/1; 720/1 i 718/14 położonych w obrębie Sztutowa.
Niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Urzędu Gminy www.sztutowo.ug.gov.pl (w BIP) i tablicy ogłoszeń.
Informuję, więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Strony mogą zapoznać się z planowaną inwestycją oraz zgłosić w wyżej wymienionej sprawie ewentualne zastrzeżenia i wnioski w formie pisemnej.
Zgodnie z art. 35 § 5 kodeksu postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu a zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
/-/podpis nieczytelny
-------------------------------
0
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 871
05 marca 2008 00:35 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumentu