Przetargi - archiwum

Zawiadomienie o uniważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej w Skowronkach

DP-3411-18/06 Sztutowo, dn. 13.10.2006 r.

Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej w Skowronkach

Wójt Gminy Sztutowo działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej w Skowronkach prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na podstawie art. 4a, art. 10 ust. 1 i art. 47 – 53 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).

w.z. Wójta
Damian Prałat
/podpis nieczytelny/
Zastępca Wójta

____________________________________
Nazwa zamawiającego


Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 717
05 marca 2008 00:42 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumentu