DP-3411-15/06 Sztutowo, dn. 04.10.2006 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: Doposażenie sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Sztutowie – zakup koszy do gry
Nr sprawy: DP-3411-15/06.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 48 ust. 2 Pzp Wójt Gminy Sztutowo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
www.sztutowo.ug.gov.pl
od 8.00 do 16.00
2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro
Na podstawie: art. 4a i art. 39 – 46 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sztutowo.ug.gov.pl (w zakładka BIP)
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: Nieodpłatne w formie pisemnej.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dwóch sztuk konstrukcji do koszykówki. Ze względu na odległość boiska od ściany (ok. 3,85 m) wymagana jest konstrukcja podwieszana z napędem elektrycznym. Konstrukcja podwieszana tablic z napędem elektrycznym mocowana do konstrukcji nośnej stropu hali sportowej.
Cała konstrukcja i wszystkie jej elementy muszą zapewniać bezpieczeństwo i spełniać normę np. F.I.B.A. lub równoważną.
Wizję lokalną można przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dyrekcją Zespołu Szkół w Sztutowie, ul. Szkolna 13, 82-110 Sztutowo, tel. 0-55-247-83-42.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kody i nazwy CPV: 45212222-8 Sale gimnastyczne
28112320-9 Konstrukcje metalowe
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Termin wykonania zamówienia:
W ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
· posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
· posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
· znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
· niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
· nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych
· nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
· wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji
· złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
· nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
· niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
· jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
· zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
· wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
· zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, których w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
· nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia tych warunków:
Formularz ofertowy (wg wzoru załączonego do siwz)
Oświadczenie wykonawcy (np. wg wzoru załączonego do siwz)
9) Informacja na temat wadium:
bez wadium
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium: cena
Waga: 100%
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
11) miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Wójt Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, Sekretariat do dnia 16.10.2006 r. do godz. 9.00.
12) miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego : Wójt Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, Pokój nr 8 dnia 16.10.2006 r. godz. 9.30.
13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2006-11-15
w.z. Wójta
Damian Prałat
/podpis nieczytelny/
Zastępca Wójta
___________________________________
Nazwa zamawiającego