Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu (o wszczęciu postępowania) na przedmiot zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół w Sztutowie

WE.3411-11/07 Sztutowo, dnia 11.07.2007r.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)


Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół w Sztutowie.

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
www.sztutowo.ug.gov.pl
info@sztutowo.ug.gov.pl

2) Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zwaną dalej ustawą.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 959
05 marca 2008 00:42 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumentu