Przetargi - archiwum

Dostawa węgla kamiennego

Numer sprawy: 3411- 1/2005


Sztutowo, dnia 2005-08-02


OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


Przedmiot zamówienia:
Dostawa węgla kamiennego
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zespól Szkół im. Pamięci Ofiar Stutthofu
ul Szkolna 13
82 – 110 Sztutowo
www.sztutowo.ug.gov.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz 7.00 – 15.00

2) Określenie trybu zamówienia
przetarg nieograniczony o wartości do 60 000 EURO

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ będą wydawane po złożeniu pisemnego wniosku, nieodpłatnie.

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji omożliwości składania ofert częściowych:
węgiel kamienny orzech, o kaloryczności od 26000kJ/kg , zawartości siarki – poniżej 0,6%, zawartości popiołu – poniżej 8%, w ilości - 250 ton,
kod CPV – 101210000 – 7
nie przewiduje się ofert częściowych
Dostawa wg harmonogramu ustalonego przez zamawiającego tj.
Wrzesień 2005 r – 10 ton
Październik 2005 r – 30 ton
Listopad 2005 r - 35 ton
Grudzień 2005 r - 45 ton
Styczeń 2006 r - 50 ton
Luty 2006 r - 40 ton
Marzec 2006 r - 30 ton
Kwiecień 2006 r - 10 ton

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 01.09.2005 r do 30.04.2006 r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

- Ocena spełnienia warunków postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków,
- wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.. 24 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie
- oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

4. Inne dokumenty:
4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania prze nich czynności,
- wykaz wykonywanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie,

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”

8) Informacja na temat wadium:
bez wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: cena
Waga: 100%

10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Zespół Szkół im. Pamięci Ofiar Stutthofu
ul Szkolna 13
82-110 Sztutowo
sekretariat
do dnia 22.08.2005 r do godz. 9.00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
Zespół Szkól im. Pamięci Ofiar Stutthofu
ul Szkolna 13
82-110 Sztutowo
sekretariat
dnia 22.08.2005 r o godz. 9.30

12) termin związania ofertą
do 20.09.2005 r
Zespół Szkól im Pamięci Ofiar Stutthofu
ul Szkolna 13
82-110 Sztutowo

Jan Wilkanowski
Dyrektor Zespołu Szkół w Sztutowie
/podpis nieczytelny/

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 607
12 marca 2008 21:03 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumentu