Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Przedmiot zamówienia:Odbieranie odpadów komunalnych z obiektów komunalnych oraz koszy ulicznych na terenie Gminy Sztutowo.

Sztutowo, dn. 16.12.2004 r.


OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Przedmiot zamówienia:
Odbieranie odpadów komunalnych z obiektów komunalnych oraz koszy ulicznych na terenie Gminy Sztutowo.

1) Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
www.sztutowo.ug.gov.pl
info@sztutowo.ug.gov.pl
Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek od 8 do 16 Środa od 9 do 17

2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ dostępne po złożeniu pisemnego wniosku na adres Zamawiającego.

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące:
I. 1. Ustawienie 9 pojemników SM 110 – własność wykonawcy oraz odbieranie odpadów
z n/w budynków komunalnych:
a) budynek administracyjny UG w Sztutowie – 6 poj. SM 110 – raz w miesiącu
b) budynek socjalny na stadionie ul. Obozowa 16 w Sztutowie – 2 poj. SM 110 – raz w miesiącu
c) świetlica ul. Rybacka 41 w Kątach Rybackich – 1 poj. SM 110 – raz w miesiącu
d) świetlica Grochowo Trzecie – 1 poj. SM 110 – raz w miesiącu

2. Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych:
a) w okresach od 12.01.2005r. do 12.06.2005r. 100 koszy ulicznych o poj. 0,04 m3
oraz od 01.09.2005r. do 31.12.2005r. raz w tygodniu
b) w okresie od 13.06.2005r. do 30.06.2005r. 120 koszy ulicznych o poj. 0,04 m3
oraz od 17.08.2005r. do 31.08.2005r. co drugi dzień
c) w okresie od 01.07.2005r. do 16.08.2005r. - 120 koszy ulicznych o poj. 0,04 m3 –codziennie

Przewidziana ilość odpadów: 480,4 m3
II. Odbieranie dodatkowych, zebranych przez zamawiającego odpadów komunalnych wg potrzeb na każdorazowe zgłoszenie.
Szacunkowa ilość odpadów: 100,00 m3

kod CPV 90111300-1 Usługi usuwania nieczystości

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.



5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 12.01.2005 – 31.12.2005

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
· wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
· wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów
· wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
· wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków

Zamawiający odrzuca ofertę, która:
· jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
· jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
· zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
· została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
· zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
· w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
· jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów



8) Informacja na temat wadium: nie ma.



9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:


Nazwa kryterium:
Cena ryczałtowa za 1 m3 opadów komunalnych
Waga 100



10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Sekretariat

do dnia 2005-01-04 do godz. 10.00

11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2005-02-03





Wójt Gminy Sztutowo
Iwona Tyburska
/podpis nieczytelny/

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 830
12 marca 2008 21:03 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumentu