Przetargi - archiwum

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej w Skowronkach

DP-3411-20/06 Sztutowo, dnia 2006-12-06




Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego




Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej w Skowronkach


Wójt Gminy Sztutowo działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej w Skowronkach prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na podstawie art. 4a, art. 10 i art. 47-53 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Stanisław Kochanowski
Wójt Gminy
podpis nieczytelny


Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 759
12 marca 2008 21:03 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumentu