WE.3411-4/08 Sztutowo, dnia 19.03.2008r.
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Przedmiot zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy Sztutowo
Zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami), informuję o unieważnieniu postępowania nr WE.3411-4/08 o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy Sztutowo prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
/podpis nieczytelny/
Otrzymują:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie