Przetargi - archiwum

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Przedmiot zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy Sztutowo

WE.3411-4/08                                                                           Sztutowo, dnia 19.03.2008r.

 

 

 

 

Zawiadomienie

o unieważnieniu postępowania

 

 

Przedmiot zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy Sztutowo

 

 

 

Zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami), informuję o unieważnieniu postępowania nr WE.3411-4/08 o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy Sztutowo prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

                                                                                       Wójt Gminy Sztutowo

                                                                                       Stanisław Kochanowski

                                                                                         /podpis nieczytelny/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

  1. Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
  2. Tablica ogłoszeń i strona internetowa
  3. a/a

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 marca 2008 11:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Wiśniewska
Ilość wyświetleń: 1807
20 marca 2008 11:28 (Ewa Wiśniewska) - Utworzenie dokumnetu.