Ogłoszenia o zamówieniach rok 2017

Zmiana treści SIWZ, przedmiot zamówienia: Wyznaczenie i budowa szlaku na odcinku: Sztutowo- Kąty Rybackie w ramach realizacji projektu pn. "Ochrona i zabezpieczenie obszarów chronionych poprzez rozbudowę infrastruktury ukierunkowującej ruch turystyczny w drodze wyznaczenia i budowy szlaków turystycznych na wybranych odcinkach leśnych od Mikoszewa do Granicy Państwa w Krynicy Morskiej”

Sztutowo 2017-11-03

UZ.271.06.2017 

Zmiana treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - przedmiot zamówienia: Wyznaczenie i budowa szlaku na odcinku: Sztutowo- Kąty Rybackie w ramach realizacji projektu pn. "Ochrona i zabezpieczenie obszarów chronionych poprzez rozbudowę infrastruktury ukierunkowującej ruch turystyczny w drodze wyznaczenia i budowy szlaków turystycznych na wybranych odcinkach leśnych od Mikoszewa do Granicy Państwa w Krynicy Morskiej”

Działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający wprowadza następujące zmiany do treści SIWZ:

Zmianie ulegają niektóre zapisy w treści Załącznika nr 6 do SIWZ (Projekt umowy z Wykonawcą).

Treść zapisów przed zmianą:

„[…]

§ 8

1.            Wykonawca wykona przedmiot umowy, określony w § 1 w terminie do dnia ……………………….

[…]

§ 11

1.            Przedmiotem odbioru końcowego jest przedmiot umowy.

[…]

§ 12

1.         Ustala się ryczałtowe wynagrodzenie zgodne z formularzem oferty złożonym przez Wykonawcę:

....................................... zł

(słownie:......................................................................     zł......... gr) brutto

w tym:

wartość netto: .........................................  zł

(słownie:........................................................................... zł............ gr)

podatek VAT: .................................................. zł

(słownie:..................................................... zł........... gr).

2.         Kwoty przedstawione w ust 1 niniejszego § nie podlegają waloryzacji oraz uwzględniają wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, z wyjątkiem prac, których zakres wykracza poza ten wskazany w kosztorysie i przedmiarach oraz przypadków zmian Umowy przewidzianych w SIWZ, które mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.

3.         Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu.

[…]

§ 13

1.    Podstawą do wystawienia faktury za przedmiot umowy będzie dokonanie odbioru robót potwierdzone protokołem odbioru końcowego.

2.    Zaplata należności dokonana będzie po zrealizowaniu całości zamówienia.

3.    Zapłata należności nastąpi z konta Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy nr ………………………………………………… na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 30 dni od daty - potwierdzonej w dzienniku korespondencji - złożenia przez Wykonawcę faktury. Podstawą wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy jest dostarczenie wraz z fakturą dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.

[…]”

Treść zapisów po zmianie:

„[…]

§ 8

1.            Wykonawca wykona przedmiot umowy, określony w § 1 w terminie do dnia ………………………., zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym przygotowanym przez Wykonawcę, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej umowy, przedłożonym najpóźniej w dniu podpisania niniejszej umowy.

[…]

§ 11

1.            Strony ustalają stosowanie następujących rodzajów odbiorów:

b)           odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;

c)            odbiór częściowy;

d)           odbiór końcowy przedmiotu umowy.

2.            W przypadku odbioru częściowego sporządza się protokół odbioru robót, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury za wykonanie części umowy  zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. W przypadku odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu sporządza się protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, które nie stanowią podstawy dla wystawienia faktury.

3.            Przedmiotem odbioru końcowego jest przedmiot umowy.

[…]

§ 12

1.       Ustala się ryczałtowe wynagrodzenie zgodne z formularzem oferty złożonym przez Wykonawcę:

....................................... zł

(słownie:......................................................................     zł......... gr) brutto

w tym:

wartość netto: .........................................  zł

(słownie:........................................................................... zł............ gr)

podatek VAT: .................................................. zł

(słownie:..................................................... zł........... gr).

2.       Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, będzie płatne w dwóch częściach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 8 ust. 1, z czego pierwsza z nich na podstawie protokołu odbioru częściowego w wysokości 40% wartości zamówienia, lecz nie większa niż ………………………….., płatna w 2017 r., w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami, zaś druga część po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu odbioru  końcowego.

3.       Kwoty przedstawione w ust. 1 niniejszego § nie podlegają waloryzacji oraz uwzględniają wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, z wyjątkiem prac, których zakres wykracza poza ten wskazany w kosztorysie i przedmiarach oraz przypadków zmian Umowy przewidzianych w SIWZ, które mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.

4.       Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu.

 

[…]

§ 13

1.    Podstawą do wystawienia faktury za przedmiot umowy będzie dokonanie odbioru robót potwierdzone odpowiednio protokołem odbioru częściowego lub końcowego.

2.    Zapłata należności nastąpi z konta Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy nr ………………………………………………… na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 30 dni od daty - potwierdzonej w dzienniku korespondencji - złożenia przez Wykonawcę faktury. Podstawą wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy jest dostarczenie wraz z fakturą dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.

[…]”

 

W załączeniu treść Załącznika nr 6 do SIWZ po zmianach.

Niniejsza zmiana treści SIWZ nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

Z up. Wójta Gminy

Renata Głąb

Sekretarz Gminy


Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat rozwoju gospodarczego i rolnictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Agnieszka Piórko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 listopada 2017 14:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 548
03 listopada 2017 14:43 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_6_do_siwz_zmiana03112017.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 listopada 2017 14:42 (Agnieszka Piórko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)