Sztutowo 2017-11-03
UZ.271.06.2017
Zmiana treści
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - przedmiot zamówienia: Wyznaczenie i budowa szlaku na odcinku: Sztutowo- Kąty Rybackie w ramach realizacji projektu pn. "Ochrona i zabezpieczenie obszarów chronionych poprzez rozbudowę infrastruktury ukierunkowującej ruch turystyczny w drodze wyznaczenia i budowy szlaków turystycznych na wybranych odcinkach leśnych od Mikoszewa do Granicy Państwa w Krynicy Morskiej”
Działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający wprowadza następujące zmiany do treści SIWZ:
Zmianie ulegają niektóre zapisy w treści Załącznika nr 6 do SIWZ (Projekt umowy z Wykonawcą).
Treść zapisów przed zmianą:
„[…]
§ 8
1. Wykonawca wykona przedmiot umowy, określony w § 1 w terminie do dnia ……………………….
[…]
§ 11
1. Przedmiotem odbioru końcowego jest przedmiot umowy.
[…]
§ 12
1. Ustala się ryczałtowe wynagrodzenie zgodne z formularzem oferty złożonym przez Wykonawcę:
....................................... zł
(słownie:...................................................................... zł......... gr) brutto
w tym:
wartość netto: ......................................... zł
(słownie:........................................................................... zł............ gr)
podatek VAT: .................................................. zł
(słownie:..................................................... zł........... gr).
2. Kwoty przedstawione w ust 1 niniejszego § nie podlegają waloryzacji oraz uwzględniają wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, z wyjątkiem prac, których zakres wykracza poza ten wskazany w kosztorysie i przedmiarach oraz przypadków zmian Umowy przewidzianych w SIWZ, które mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.
3. Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu.
[…]
§ 13
1. Podstawą do wystawienia faktury za przedmiot umowy będzie dokonanie odbioru robót potwierdzone protokołem odbioru końcowego.
2. Zaplata należności dokonana będzie po zrealizowaniu całości zamówienia.
3. Zapłata należności nastąpi z konta Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy nr ………………………………………………… na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 30 dni od daty - potwierdzonej w dzienniku korespondencji - złożenia przez Wykonawcę faktury. Podstawą wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy jest dostarczenie wraz z fakturą dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
[…]”
Treść zapisów po zmianie:
„[…]
§ 8
1. Wykonawca wykona przedmiot umowy, określony w § 1 w terminie do dnia ………………………., zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym przygotowanym przez Wykonawcę, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej umowy, przedłożonym najpóźniej w dniu podpisania niniejszej umowy.
[…]
§ 11
1. Strony ustalają stosowanie następujących rodzajów odbiorów:
b) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
c) odbiór częściowy;
d) odbiór końcowy przedmiotu umowy.
2. W przypadku odbioru częściowego sporządza się protokół odbioru robót, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury za wykonanie części umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. W przypadku odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu sporządza się protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, które nie stanowią podstawy dla wystawienia faktury.
3. Przedmiotem odbioru końcowego jest przedmiot umowy.
[…]
§ 12
1. Ustala się ryczałtowe wynagrodzenie zgodne z formularzem oferty złożonym przez Wykonawcę:
....................................... zł
(słownie:...................................................................... zł......... gr) brutto
w tym:
wartość netto: ......................................... zł
(słownie:........................................................................... zł............ gr)
podatek VAT: .................................................. zł
(słownie:..................................................... zł........... gr).
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, będzie płatne w dwóch częściach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 8 ust. 1, z czego pierwsza z nich na podstawie protokołu odbioru częściowego w wysokości 40% wartości zamówienia, lecz nie większa niż ………………………….., płatna w 2017 r., w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami, zaś druga część po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu odbioru końcowego.
3. Kwoty przedstawione w ust. 1 niniejszego § nie podlegają waloryzacji oraz uwzględniają wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, z wyjątkiem prac, których zakres wykracza poza ten wskazany w kosztorysie i przedmiarach oraz przypadków zmian Umowy przewidzianych w SIWZ, które mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.
4. Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu.
[…]
§ 13
1. Podstawą do wystawienia faktury za przedmiot umowy będzie dokonanie odbioru robót potwierdzone odpowiednio protokołem odbioru częściowego lub końcowego.
2. Zapłata należności nastąpi z konta Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy nr ………………………………………………… na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 30 dni od daty - potwierdzonej w dzienniku korespondencji - złożenia przez Wykonawcę faktury. Podstawą wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy jest dostarczenie wraz z fakturą dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
[…]”
W załączeniu treść Załącznika nr 6 do SIWZ po zmianach.
Niniejsza zmiana treści SIWZ nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Z up. Wójta Gminy
Renata Głąb
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie