Zamówienia poniżej 130.000 zł

Zapytanie ofertowe: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Sztutowo w sezonie zimowym 2020/2021

Sztutowo, dnia 30.09.2020 roku

Gmina Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Sztutowo zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań:

 

1. Przedmiot zamówienia :

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Sztutowo w sezonie zimowym 2020/2021 w zakresie:

    1. Odśnieżanie dróg gminnych.

Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. Wymaga się, aby Wykonawca był gotowy do świadczenia usługi i rozpoczął pracę w ciągu 45 minut od telefonicznego zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego.

Usługa odbywać się będzie wg podziału na 2 rejony, składające się na 2 części zamówienia :

Rejon I – tereny na północ od rzeki Wisła Królewiecka tj.: Sztutowo (bez ul. Sztutowska Kępa), Kąty Rybackie, Kąty Rybackie - Skowronki i Kobyla Kępa – łączna długość dróg ok. 23 km

Rejon II – tereny na południe od rzeki Wisła Królewiecka tj.: Sztutowo ul. Sztutowska Kępa, Grochowo Drugie, Łaszka, Płonina,  Groszkowo,  Groszkowo-Osada, Grochowo  Pierwsze i  Grochowo Trzecie – łączna długość dróg ok. 16 km

Odśnieżanie dróg i ulic, jak również zgarnianie błota pośniegowego należy wykonywać obustronnie na całej jej szerokości oraz należy zapewnić odśnieżanie zatok, przystanków autobusowych, parkingów i placów w obrębie kościołów, cmentarza, remiz i szkoły, oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów.

Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości.

Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z wyznaczonym pracownikiem Urzędu Gminy.

 

2. Warunki wymagane od Wykonawców:

W interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (np. w przypadku awarii jednostki). Baza sprzętowa i miejsca zamieszkania operatorów sprzętu mogą być zlokalizowane wyłącznie w takiej odległości od rejonu działania, aby w wymaganym czasie (45 minut od zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego) możliwe było rozpoczęcie pracy.

W przypadku gdy oferent składa ofertę na dwa rejony, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdego z rejonów.

Po rozpoczęciu zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy o godzinach i miejscu oraz zakresie pracy sprzętu.

Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia na karcie pracy sprzętu przez sołtysa wsi, w której odśnieżana jest droga lub pracownika Urzędu Gminy.

Zamawiający wymaga, aby przez całą dobę była możliwa łączność z Wykonawcą przy pomocy telefonów komórkowych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność (tel. komórkowy) z operatorami sprzętu.

W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić o tym fakcie pracownika Urzędu Gminy celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zaśnieżonych dróg.

Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej tych dróg,  na których będzie prowadzona usługa oraz zapoznał się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy.

 3. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od:

 01 listopada 2020r. do 31 marca 2021r.

 4. Kryteria oceny ofert:

  1. 5.  Nazwa kryterium

Waga

Cena odśnieżania

100 %

 

Ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena odśnieżania” będzie obliczana zgodnie z wzorem:

ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100, gdzie

Cmin – najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cbad – cena oferty badanej


5. Osoba uprawniona do kontaktu:

Pan: Jacek Charliński tel: 55 247 8151 wew. 41 lub 510 090 850

adres e-mailjcharlinski@sztutowo.ug.gov.pl

6. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia:

8 października 2020 r. do godziny: 1500

7. Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie z oznaczeniem, jakiej sprawy dotyczy na adres:

Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo

 8. Załączniki:

a) Wzór oferty Wykonawcy

b) Projekt umowy

c) Wykaz dróg objętych zadaniem

d) Wzór wykazu wykonywanych  prac

 

Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sztutowo do zawarcia umowy.

 

Wójt Gminy Sztutowo

Robert Zieliński  

……..………………………………..

Kierownik zamawiającego

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.09.2020
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zabezpieczenia przeciwpożarowego melioracji i utrzymania czystości w gminie
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 września 2020 12:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 705
30 września 2020 12:13 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [harmonogram_odsniezania.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 września 2020 12:13 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [umowa_2020.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 września 2020 12:13 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [wykazdrogdoodsniezania.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)