Zamówienia poniżej 130.000 zł

Zapytanie ofertowe II: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Sztutowo w sezonie zimowym 2020/2021

Sztutowo, dnia 12.10.2020 roku

Gmina Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Sztutowo zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań:

1. Przedmiot zamówienia :

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Sztutowo w sezonie zimowym 2020/2021 w zakresie:

               1.  Odśnieżanie dróg gminnych.

 

Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. Wymaga się, aby Wykonawca był gotowy do świadczenia usługi i rozpoczął pracę w ciągu 45 minut od telefonicznego zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego.

Usługa odbywać się będzie wg podziału na 2 rejony, składające się na 2 części zamówienia :

Rejon I – tereny na północ od rzeki Wisła Królewiecka tj.: Sztutowo (bez ul. Sztutowska Kępa), Kąty Rybackie, Kąty Rybackie - Skowronki i Kobyla Kępa – łączna długość dróg ok. 23 km

Rejon II – tereny na południe od rzeki Wisła Królewiecka tj.: Sztutowo ul. Sztutowska Kępa, Grochowo Drugie, Łaszka, Płonina,  Groszkowo,  Groszkowo-osada, Grochowo  Pierwsze i  Grochowo Trzecie – łączna długość dróg ok. 16 km

Odśnieżanie dróg i ulic, jak również zgarnianie błota pośniegowego należy wykonywać obustronnie na całej jej szerokości oraz należy zapewnić odśnieżanie zatok, przystanków autobusowych, parkingów i placów w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół, oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów.

W przypadku wstrzymania akcji zimowego utrzymania dróg, możliwe jest wypłacanie Wykonawcy wynagrodzenia w formie dziennej stawki za każdy dzień postoju. Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości.

Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z wyznaczonym pracownikiem Urzędu Gminy.

2. Warunki wymagane od Wykonawców:

W interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (np. w przypadku awarii jednostki). Baza sprzętowa i miejsca zamieszkania operatorów sprzętu mogą być zlokalizowane wyłącznie w takiej odległości od rejonu działania, aby w wymaganym czasie (45 minut od zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego) możliwe było rozpoczęcie pracy.

Wykonawca musi posiadać lub dysponować następującym sprzętem:

Dla rejonu I – pojazd (nośnik) z pługiem odśnieżnym – minimum 2 pojazdy

Dla rejonu II – pojazd (nośnik) z pługiem odśnieżnym – minimum 2 pojazdy

W przypadku gdy oferent składa ofertę na dwa rejony, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdego z rejonów.

Po rozpoczęciu zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy o godzinach i miejscu oraz zakresie pracy sprzętu.

Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia na karcie pracy sprzętu przez sołtysa wsi, w której odśnieżana jest droga lub pracownika Urzędu Gminy.

Zamawiający wymaga, aby przez całą dobę była możliwa łączność z Wykonawcą przy pomocy telefonów komórkowych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność (tel. komórkowy) z operatorami sprzętu.

W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić o tym fakcie pracownika Urzędu Gminy celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zaśnieżonych dróg.

Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej tych dróg,  na których będzie prowadzona usługa oraz zapoznał się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy.

3. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od:

01 listopada 2020r. do 31 marca 2021r.

4. Kryteria oceny ofert:

 Nazwa kryterium

Waga

Cena odśnieżania

80 %

Wysokość opłaty postojowej

20 %

 

Ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena odśnieżania” będzie obliczana zgodnie z wzorem:

ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 80, gdzie

Cmin – najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cbad – cena oferty badanej

Ilość punktów uzyskanych w kryterium „Wysokość opłaty postojowej” będzie obliczana zgodnie z wzorem:

ilość punktów badanej oferty = (Wmin / Wbad) x 20, gdzie

Wmin – najniższa zaoferowana opłata postojowa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Wbad – opłata postojowa oferty badanej

5. Osoba uprawniona do kontaktu:

Pan: Jacek Charliński tel: 55 247 8151 wew. 41 lub 510 090 850

adres e-mailjcharlinski@sztutowo.ug.gov.pl

6. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia:

20 października 2020 r. do godziny: 1500

7. Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie z oznaczeniem, jakiej sprawy dotyczy na adres:

Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo

8. Załączniki:

a) Wzór oferty Wykonawcy

b) Projekt umowy

c) Wykaz dróg objętych zadaniem

d) Wzór wykazu wykonywanych  prac

 

Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sztutowo do zawarcia umowy.

 

Wójt Gminy Sztutowo

Robert Zieliński

……..………………………………..

Kierownik zamawiającego

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.10.2020
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zabezpieczenia przeciwpożarowego melioracji i utrzymania czystości w gminie
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Charliński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 października 2020 12:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 567
12 października 2020 13:54 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [harmonogram_odsniezania.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 października 2020 13:53 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [wykazdrogdoodsniezania.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 października 2020 13:52 (Agnieszka Piórko) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)