Ogłoszenie o zamówieniach rok 2014

Wyjaśnienie treści SIWZ, przedmiot zamówienia: Wydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

Sztutowo 2014-06-04

UZ.2710.12.2014

 

Wyjaśnienie treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: Wydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

 

Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęły w dniach 03.06.2014 i 04.06.2014r. zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013. poz. 907 ze zmianami) przekazujemy treść pytań wraz z wyjaśnieniami:

 

Pytanie Nr 1

Bardzo proszę o informację czy broszura w nakładzie 5000 szt będzie miała nadany ISBN?

 

Odpowiedź:

Zamawiający wyjaśnia, iż broszura nie będzie miała nadanego numeru ISBN.

 

Pytanie Nr 2

- okładka w oprawie twardej może być drukowana tylko jednostronnie

- ilość stron musi się dzielić przez „4”

- jaka grubość tektury?

- jaki zadruk wyklejki?

- na oklejce lakier dyspersyjny czy laminat (mat czy błysk)?

 

Odpowiedź:

Zamawiający wyjaśnia, iż broszura ma mieć twardą oprawę, kolor 4+0, szytą nićmi, tektura 2,5 mm, grzbiet prosty, wklejka- bez zadruku. Okładka uszlachetniona lakierem wybiórczym. Projekt broszury dostępny jest pod adresem: http://sztutowo.webd.pl/broszura/Broszura.html .

 

Pytanie Nr 3

Bardzo proszę o odpowiedź na poniższe pytanie: W załączniku Nr 2 (wykaz wykonywanych usług) jest pole nr projektu lub umowy o dofinansowanie, bardzo proszę o informację co wpisać jeśli nie ma nr projektu i nr dofinansowania czy w takim przypadku pozostawić to pole niewypełnione i czy wówczas nie zostanie odrzucona oferta?

 

Odpowiedź:

Zamawiający wyjaśnia, iż powyższej sytuacji nie należy nic wpisywać. Niewypełnione pole nie będzie miało wpływu na odrzucenie oferty.

 

Z up. Wójta Gminy

Renata Głąb

Sekretarz Gminy

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-06-04
Dokument wytworzony przez: Referat gospodarki nieruchomościami zagospodarowania przestrzennego inwestycji komunalnych remontów oraz drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Godek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 czerwca 2014 15:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 677
04 czerwca 2014 15:25 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)