Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana Przedmiot zamówienia: Lagomar - Remont Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich II

3411-13/06 Sztutowo, dn. 01.08.2006 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Przedmiot zamówienia: Lagomar - Remont Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich II

1. Nazwa i adres zamawiającego
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
www.sztutowo.ug.gov.pl
Godziny urzędowania: od 8.00 do 16.00

2. Określenie trybu zmówienia
Przetarg ograniczony
Na podstawie: art. 4a i art. 47 – 53 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).


3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składnia ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich.
Zakres prac:
a) wzmocnienie konstrukcji dachu
b) wymiana poszycia i pokrycia dachowego
c) wymiana wrót drewnianych
d) wymiana instalacji elektrycznej, p-poż i antywłamaniowej
e) i inne drobne prace remontowe.
Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja:
a) Projekt prac remontowych budynku „Muzeum Zalewu Wiślanego” Kąty Rybackie Gm. Sztutowo, ul. Rybacka dz. 538
b) Remont wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
c) Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich - Instalacja systemu sygnalizacji włamania
d) Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich - Instalacja systemu przeciwpożarowego.
Oraz
· Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Remont budynku Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich.

Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45212313-3 Muzea

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych


f) Informacja o możliwości składnia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

g) Termin wykonania zamówienia
W ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Pożądany termin wykonania zamówienia: nie wcześniej niż od dnia 15 września 2006 r. i nie później niż do dnia 15 grudnia 2006 r.

h) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami)

Z ubieganie się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).

Do oceny spełnienia tych warunków wymagane jest złożenie w formie pisemnej
a. Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
b. Oświadczenia wykonawcy

i) Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert
20 wykonawców

j) Informacje na temat wadium
Bez wadium.


k) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

Nazwa kryterium: cena
Waga: 100

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

l) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego:

Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Sekretariat do dnia 08.08.2006 r. do godz. 15.00.

w z. Wójt
Damian Prałat
/podpis nieczytelny/
Zastępca Wójta
____________________________________
Nazwa zamawiającego

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 531
12 marca 2008 21:03 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumentu