3411-10/06 Sztutowo, dn. 01.08.2006 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej ul. Piaskowa w Kątach Rybackich - etap I
1. Nazwa i adres zamawiającego
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
www.sztutowo.ug.gov.pl
Godziny urzędowania: od 8.00 do 16.00
2. Określenie trybu zmówienia
Przetarg ograniczony
Na podstawie: art. 10 ust. 1 i art. 47 – 53 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).
Ogłoszenie zostało dnia 01 sierpnia 2006 r.:
· Przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.
· Opublikowane na stronie internetowej zamawiającego.
· Wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składnia ofert częściowych
Podmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na Przebudowie drogi gminnej ulica Piaskowa w Kątach Rybackich – etap I od km 0+000 (ul. Rybacka) do km 0+386,25 (ul. Morska).
Zakres prac:
a) Roboty drogowe (przygotowawcze, ogrodzenia, ziemne, podbudowa, nawierzchnia, skrzyżowania, chodniki, dojścia do furtek, zjazdy, wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa i oznakowanie)
b) Odwodnienie drogi
c) Telekomunikacja (zabezpieczenie istniejących kabli ziemnych, przebudowa sieci TP, likwidacja kolidujących elementów sieci)
Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja:
a) Projekt budowlany – Przebudowa drogi gminnej
b) Załącznik nr 1 do Projektu budowlanego – Przebudowa drogi gminnej (materiały wyjściowe do projektowania)
c) Projekt budowlany – Odwodnienie ulicy
d) Projekt budowlano-wykonawczy – Przebudowa sieci TP S.A. i usunięcie kolizji
e) Projekt organizacji ruchu – Oznakowanie drogi oraz skrzyżowania.
Oraz
Specyfikację Techniczną dla wykonania i odbioru robót drogowych przy Przebudowie drogi gminnej ulica Piaskowa w miejscowości Kąty Rybackie, Gmina Sztutowo Etap I od km 0+000 do km 0+386,25.
Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 Roboty drogowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
4. Informacja o możliwości składnia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia
W ciągu 90 dni od dnia podpisania umowy.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami)
Z ubieganie się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).
Warunki szczegółowe:
a) Należyte wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych tożsamych lub zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 750 000 zł (siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda.
b) Posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych).
Ocena zostanie dokonana za pomocą poniżej zamieszczonej punktacji:
Warunki Ilość punktów
Spełnienie warunku szczegółowego „a” 40
Wykonanie większej ilości robót niż opisanych w „a”. Za każdą robotę 2 pkt jednak nie więcej niż 10 punktów
Spełnienie warunku szczegółowego „b” 40
Posiadanie większych niż w „b” środków finansowych lub zdolność kredytową za każde sto tysięcy złotych 2 pkt jednak nie więcej niż 10 punktów.
Razem (maksymalnie) 100
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
a) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
b) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert
20 wykonawców.
9. Informacje na temat wadium
Bez wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium - cena
Waga - 100
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
11. Miejsce i termin składania ofert
Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego:
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Sekretariat do dnia 17.08.2006 r. do godz. 15.00.
_________________________________
w z. Wójta
Damian Prałat
/podpis nieczytelny/
Zastępca Wójta